pondělí 31. března 2014

Recenze Clarins II.


Krásný den
Dneska se mrkneme na trošku kosmetiky co jsem pro vás zkoušela..produkty Clarins jsem tu už jednou recenzovala takže vám značku jistě nemusím představovat. a tady jsou produkty které jsem tentokrát zkoušela:)
 A budu ráda, i když mi napíšete jestli s některým z nich máte zkušenost:)

Ps: kdo se ještě nezúčastnil..tak rychle na moji Giveaway




Balzám na rty Moisture Replenishing Lip Balm
Nevím jak vy, ale já mám v každé kabelce 2 lesky na rty, balzám v tubě, ještě jeden v kelímku a ještě rtěnku:) 
V péči o rty a množství balzámů a lesků jsem už celkem přeborník:) Ale vždycky si ráda zkusím další a další produkty. Zkoušela jsem levné řady jako např. Balea, který podle mě nebyl na rtech ani cítit, a tento od Clarins je určitě z dražší řady, ale na druhou stranu má rozhodně vyšší level.

Tento balzám obsahuje
 Esenciální růžový vosk: který, jak jsem si zjistila, je získáván z květů keře růže
má vyživující a zklidňující efekt
Bambucké máslo: zřejmě netřeba představovat, ale z jeho základních vlastností je důležité že regeneruje a je bohaté na vitamíny a trygliceridy
Maxi Lip TM- klinicky testovaná látka která dodává rtům objem( používá se v produktech na zvětšení rtů)

Můj pocit:
Balzám jsem používala několik měsíců i přes zimu (abych si ho pořádně otestovala)
Přijde mi že vůbec neubývá a to jsem ho používala několikrát denně, protože jsem ráda když mám hydratované rty. Líbí se mi že vydrží na puse i několik hodin, nelepí( to u balzámů a lesků nesnáším) a na rtech chvíli po nanesení působí jako čirý lesk. Proto ho ráda používám na rtěnku, pokud ji chci lehce oživit. Za mě by mohl být více parfémovaný. Mám ráda různé sladké žvejkové či ovocné vůně, ale věřím že pro mnoho jiných to bude spíše výhoda. Perfektně se osvědčil i na horách v extrémních podmínkách.

Za mě tedy naprostá spokojenost. Stále si ho přendávám z kabelky do kabelky:)




Hydraquench Cream
Denní krémy testuji ráda, vždy čekám jak mi sedne a objevuji ten pravý kousek pro mě. 
 Normální až suchá pleť

Tento krém obsahuje:
Katafray: strom z Madagaskaru jehož výtažky podporují přrozený mechanismus pleti
Jeřáb Ptačí: Antioxidant, chrání buňky
Moruška: bylina vyživující pleť
Bez parabenů

Krém má velice jemnou příjemnou pafemaci. Používám ho většinou pod make-up a strašně mi vyhovuje. Chci si ho nakoupit do zásoby, protože většinou když si něco oblíbím, přestane se to vyrábět:) Stává se vám to taky? Rozdíl u sebe vidím hlavně na nose, jehož pokožka je v zimě strašně suchá. Po pár aplikacích mě kůže na nose přestala trápit. Vždycky jsem krémy měla rozdělené na: hutnější na nos, aby se neloupal, a lehčí na tváře a čelo, aby se pleť naztěžovala a nemastila. Takže teď jsem spokojená protože mi stačí jeden krém:)




 Water Comfort One-step Cleanser
Jedno-fázová expresní pleťová voda s broskvovým extraktem, odstraňuje make-up i nečistoty. 
 Normální až suchá pleť

Čistící voda obsahuje:
Broskvová voda: změkčuje pleť díky obsahu fruktózy
Výtažek z kokosového ořechu: slouží k dokonalému vyčištění pleti
Semena Moringa: slouží k detoxikaci pleti

Mě osobně jako odličovač vyhovoval, odtranil i řasenku naprosto bez problému a k pleti byl ohleduplný. Ale musím přiznat, že vzhledem k ceně asi najdete levnější variantu




 Bauty Flash Balm
Balzám pro eliminaci známek únavy.

Obsahuje:
Výtažek z oliv: zabraňuje stárnutí, omezuje působení volných radikálů
Rýžový škrob: zjemňuje pleť a čistí epiderm
Bisabolol: hlavní složka silice Heřmánku, má protizánětlivé účinky

Produkt má rozjasňovat pleť. Dá se použít pod make-up, nebo s ním přímo smíchat. Je lehce tónovaný a na pleti velice jemně a přirozeně odráží světlo. Co mě na něm nejvíce baví, je to, že se dá používat jako maska, a to mi pak pleť přijde opravdu rozzářená.






Satin smooth body lotion
Tělový lotion pro všechny typy pleti

Lotion obsahuje:
Komplex kyseliny Hyaluronové: udržuje vláhu v pokožce
Kůra Katafray: zabraňuje ztrátě hydratace
Mléko z broskvoně: zjemňuje a zvláčňuje

Aby jsme se mrkli i na produkt na tělo, mám tu pro vás tělový krém. Krásně se vstřebává, netvoří mastný film, takže když se mažete po sprše můžete se hned obléct. Po delším používání má být kůže vláčnější, pevnější a mladší, což jsem si nevšimla:) ale na hydrataci mých suchých nožek funguje perfektně.



Máte nějaký oblíbený produkt od značky Clarins?

8 komentářů:

  1. Pěkná recenze, zaujal mě ten balzám na rty :). Mnohem více mě, ale zaujal Tvůj lak na nehtech je boží :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji krásko:) ten balzám fakt můžu doporučit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Na ten balzám na rty jsi mi nalákala. :)
    Máš krásný lak na nehtech. Prozradíš, co je to za značku? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejlepší na tom je, že je to nalepovací lak..od Essence myslím..je to hotové za 30 sekund:)

    OdpovědětVymazat
  5. Také mne láká ten balzám, ale i ten rozjasňující a zpevňující přípravek. Lak na nehty zaujme okamžitě, vypadá jako spousty malých kytiček - jarní kouzlo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě osobně zaujal balzám na rty a Bauty Flash Balm,jenže za 50ml dát 1000kč je pro mě docela dost a proto stále hledám a hledám :) Krásné jarní nehty Inuš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím..cena to není zrovna nízká..ale kvalita je je opravdu k nezaplacení a věřím že by jsi byla spokojená

      Vymazat
  7. No teda,ty jsi me navnadila.Hned bych neco vyzkousela.Libi semi,ze se delis o zkusenosti az po delsi dobe pouzivani a ze se nebojis byt kriticka,kdyz nejsi uplne spokojena.Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář. Na blogu se zobrazí hned po schválení:)
Komentovat můžete i anonymně, bez google účtu.